Ocensurerat!

Okey, tydligen så hade jag och min kompanjon redan gjort en gaggaroben.blogg.se för flera år sedan. Tyvärr har vi glömt bort lösenord och emailadress till denna sida så därför kommer vi upp med en blogg i samma skepnad men med en annan stavning. gagaroben.blogg.se. Det är alltså den nya adressen. Vad skriver vi om här då? Jo, vad vi tycker om olika händelser,personer och allt annat som sker. Om ni nu skulle uppfatta något som personligt kränkande så kan vi ju tillägga att det ger vi blanka fan i. Invändningar undanbedes alltså. Har du nåt positivt att dela med dig utav så hänvisar vi till "kommentarer".

P.S  1. Jag tror jag börjar få en finne på näsan. 2. Jag misstänker att jag levt mitt 25-åriga liv med oupptäckt ADHD.
                                                                                                

Trevlig kväll!
                              Med vänliga hälsningar                              
    Vårtan.
                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0