Min granne har ett gangbang just nu!!!!

Till dig som precis gick in och läste detta: Jävla loser,har du inge liv.

Annat kul: är det någon mer än jag som misstänker att Arne Weisse är peddo?
Det är väl bara en sån som vill roa barn på julafton och alal andra dagar om året...

Onödigt vetande: Finnen är helt borta nu men däremot så har jag sett en ta sikte på min cellulitfria skinka.

Dagens pajas: Patrik Ekvall. Grabben tar en sväng till tuurkduschen minst en gång per dag och försöker köra alexander skarsgårds frillor trots sin ringa ålder på 50+...Och sen är han inte ens kul. Gör jämt bort sig osv. Gå in på youtube och sök på "zlatan intervju med Ekvall" så får du se hur mycket zlatan driver med han och han fattar INGENTING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0